Tel: 06-12 40 30 78 - Mail: ge@bouma-webmonitoring.nl

Tel: 06-12 40 30 78
Mail: ge@bouma-webmonitoring.nl
Login

Bouma Webmonitoring

Actueel

Goede tips voor monitoring en reputatiemanagement

Hoe bouw je structureel aan je reputatie? Hier tips van communicatieprofessionals van o.a. van NS, Corendon & Bol.com.

Lees verder

Digitaal klantcontact wordt goed doordacht

Digitaal klantcontact wordt steeds meer geïntegreerd, doordacht en vooraf beschreven. (Onderzoek: Stand van webcare, dec. 2016).

Lees verder

3 redenen waarom webcare belangrijk is, ook voor ziekenhuizen

Veel communicatieafdelingen van ziekenhuizen zien wel het belang van internetmonitoring. Ze schaffen een softwarepakket aan, maar daar blijft het bij. Ze kijken wat er over hen geschreven wordt, maar staan met de mond vol tanden bij lastige vragen. Moeten ze wel reageren? Ze hebben natuurlijk ook hun geheimhoudingsplicht..… en: zorg en commercie, dat past toch niet bij elkaar?

Lees verder

Enkele vuistregels bij negatieve online berichtgeving

Waarom is online marketing belangrijk? Stel…. je bent marketingmanager bij een nieuw theater. Tijdens de bouw zijn er onvoorziene omstandigheden, waar iedereen een mening over heeft: de bouwondernemer, onderaannemers, gemeenteraad en het publiek. Het regent klachten en opmerkingen op internet. Hoe hou je alles nog bij? Hoe weet je wat de belangrijkste onderwerpen en meningen zijn? En..…. hoe reageer je?

Lees verder